söndag 21 juni 2009

hur dum får man va?!?

Igår åkte jag hem när vi kom iland, sova hemma är nog det bästa som man kan göra, särskilt då man inte längre behöver sova ensam, utan har en varm och go famn att komma hem till, hem till någon som bryr sig om en, det känns otroligt skönt.
Dock sa jag nåt som jag ångrade efteråt igår åt Jimmy, nåt som jag inte borde ha sagt. Jag känner idag ännu, att det är var jäkligt dumt gjort av mig, vet inte vad som flög i mig igår, förlåt gubben! Känns inte bra just nu för mig, men jag har en förhoppning, att han har en förlåtande famn för mig och att vi kan fortsätta på det fina vi har tillsammans istället. Saknar han otroligt mycket redan och då är det bara 3,5 timmar sen jag lämnade honom sovandes i sängen!

Kram på Er alla, känner att det här blev ett blogginlägg med känsla i. Kram på Er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar