måndag 8 juni 2009

Home, sweet home

Har kommit hem från båten nu. vädret såg toppen ut imorse när jag vaknade, men det verkar som det mulnar på igen, kanske min vanliga tur vad gäller väder och vind när jag går på ledigt, sist blev det ju för fan höst....
Nu tror jag faktiskt att jag ska ta och krypa ner och vila en liten stund, känner att John Blund har något att säga till om, nattsömnen har väl inte varit den bästa den senaste tiden, varför..... ja, kanske det kan bero på att man inte varit ensam den senaste tiden...... Ja, nu fick ni allt nåt att fundera på, ska avslöja lite mera så småningom..... ;)

Gott folk, vila som gäller, vad ni ska göra, har jag ingen aning om!

1 kommentar:

  1. Tihi...jaaa, nu fick vi ju nåt nytt å fundera på! Men det är bra att du håller dig sysselsatt! =P Men jag väntar med spänning på att få höra mera! Kram

    SvaraRadera