måndag 15 juni 2009

måndag - och regnet det öser ner..... som alla andra dagar....

Idag blev det utflykt till mamma i Geta. Fy fasiken, va brun den tanten har blivit efter 1 vecka i Turkiet! Ruggigt när man själv är så grymt blek som man är, men man har ju inte haft chansen att kika mot solen på den senaste tiden!
Har just stigit upp efter 1 timmes powernap, riktigt skönt var det, kändes som man behövde det. Vädret utanför fönstret gör en inte allt för glad och pigg, tycker att det räcker nu. Tamefan, jag åker snart iväg till nån varmare plats för att få se lite sol och pressa på nån strand, det här bara går inte!
Nu väntar diskbaljan på mig, märligt fenomen det där med disk, den försvinner inte hur mycket man går runt och tänker på hur skönt det skulle va om disken kunde diska sig själv! Men en sak är jag glad över, i min nya lägenhet som jag snart ska börja flytta in till, där har jag diskmaskin!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag vet en till som är glad över att ha fått diskmaskin i nya lägenheten! När får du flytta Putte?

    SvaraRadera