torsdag 18 juni 2009

Fy sa**n, skulle vissa ha sagt

Så känner jag idag, det blev lite för mycket av den goda dryckes varianten igår, vilket har känt idag..... Men trevligt var det igår, var ut och käkade med en arbetskollega till Jimmy, efter det var vi och hälsade på Fredrik på Nalen, första gången man var dit, har bara hört talas om det stället förut. Från Nalen blev det att bege sig iväg till Naglo, där träffade man några bekanta ansikten, bl.a Magnus och Daniel. Var skoj att se dem igen. Dock blev det lite för mycket av alkoholen, vilket satt sina spår imorse, med huvudvärk och ett litet snack med porslinsbyttan...... (brukar inte höra till vanligheten....men kan även hända den bästa).
Ikväll går jag på jobb till lilla Rosa och jobbar fram till måndag morgon. 
På måndag får jag nyckeln till min nya lägenhet, sen blir det att börja packa och flytta!!!!! Jiipppiiiii, tur att man har många starka vänner som anmält sig frivilligt att hjälpa till. 
Nu ligger drömprinsen i sängen och kikar med ena ögat på mig, tror jag ska gå dit och lägga mig bredvid honom. 
Ni får ha det så bra så länge så hörs vi igen, puss och kram på Er!

2 kommentarer:

  1. Kan inte låta bli att skratta, men det låter som om du hade en riktigt trevlig kväll...fast det slutade med att du fick stoppa huvve i toastolen! =P Du får ha en trevlig midsommar för det tänker jag ha...hoppas att det inte slutar i toastolen för mig! Men det vet man aldrig förrän efteråt...kan ju gå vilt till ute i Skärgården! ;o) Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, hoppas du inte menade mig när du skrev om starka vänner till flytten... ;o))
    För vän, japp såklart. Flytthjälp, jepps. Men stark, nä, inte jag inte... ;o))

    Kramar

    SvaraRadera