söndag 28 juni 2009

Ensam

Japp, i 2 hela dagar är jag ensam nu, perfekt, att göra listan är oändlig! Det är mycket jag sagt den här veckan att jag ska ta itu med, men lite jag har verkställt.
Jimmy drar iväg idag på konsert, Pet Shop Boys i Stockholm (har ni lyssnat på dem?!?), så idag, så borde jag packa lite flyttsaker och eventuellt om tiden räcker till även köra lite saker till min nya bostad. Detta är nåt som jag sagt den här veckan att jag skulle göra, men ännu inte fått gjort. Skäms på mig själv bara!
Nu hörde just en kollega från lilla röda, Camilla av sig och var solsugen och undrade om jag ville haka på. Låter grymt frestande, frågan är nu, kan jag motstå frestelsen, för jag skulle egentligen inte ha tid.......

42 dagar har jag kvar här på mitt nuvarande arbete, sen är det finito! 8 år av mitt liv har jag vigt till denna arbetsplats och nu ska det få ett slut, jag har sagt upp mig! Känner att jag är mogen nu och dra vidare i livet, nya utmaningar, nya spänningar i tillvaron. Jag har sagt i flera års tid att jag börjar känna mig mogen, men inget har hänt. Men, nu har jag tagit tag i det och sagt upp mig.

Gott folk, kära läsare, bästa medborgare, tiden rinner iväg och jag har inte den tiden att sitta här och skriva nåt mera nu, så detta får räcka för den här gången. Puss och kram på Er.

4 kommentarer:

  1. Vad ska du göra istället då?

    SvaraRadera
  2. GO PUTTE!!!! faaan, äntligen alltså fick du ändan ur vagnen på riktigt!

    SvaraRadera
  3. Alltså sorry men jag måste bara fråga, är du bög? Ingen skymf eller nått men jag undrar bara :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan Anonym!
    Trevligt att du besökt min blogg och säkerligen läst några av inläggen. Som svar på din fråga, ja, det är jag!

    SvaraRadera