fredag 19 juni 2009

kl. 19:24 (lokaltid)


Rapport: Grått väder ute, solen lyser definitivt med sin frånvaro, det är midsommarafton och folk ska fira. Själv mår man som man gör och vet inte riktigt vilket ben man ska stå på! Känns ju skoj, eller inte.
Kärleken blommar, ja, man kan faktiskt säga att det grönskas ordentligt på den fronten just nu och det känns toppen. Så här vet jag inte när jag har känt förut.
Nu ska jag samla gänget, sen ska jag svika och åka hemåt istället, febern tar ut sin rätt på en snart gammal man som mig, men jag tror nog att dom klarar sig bra här utan mig.

Glad midsommar på Er alla

1 kommentar:

  1. glad midsommar........ tassar in o säger att min blogg adress har gjort en liten förändring, ett a har tillsatts så det blir diamond .... som det alltid skulle ha varit *ler*

    SvaraRadera