torsdag 11 juni 2009

Hade tänkt promenera


Men hoppade över det idag..... fick en pik att jag borde röja lite här hemma.... så sagt och gjort, tvättmaskinen fullproppad med två omgångar tvätt, disken röjdes undan, dammsugningen gick som en virvlande vind, fram med skurhinken och så skura golv också! Lite lätt undan röjning åtgärdad! Perfekt!

Inatt fick jag fasiken inte sova. Vaknade 17 gånger minst känns det som, vaknade tidigt, vilade en stund igen, gav upp på att försöka sova! Lönar sig inte liksom att ligga där och pina sig själv. Varför fick jag inte sova? Har inte haft problem med det förut. Hm.... kanske för att jag måste sova ensam..... fattades liksom nåt bredvid mig i sängen! Ingen att krama om när man skulle krypa ner under täcket, nej, helt ensam fick man ligga där och försöka drömma sig bort till din famn gulle! Saknar dig massor!

4 kommentarer:

  1. Jag saknar dig också! Men imorgon natt så sover du nog gott igen :)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Det ser jag fram emot, puss och kram gulle!

    SvaraRadera
  3. Hördu putte, nu e du nog helt ut o cyklar...
    Int va det alls därför du inte fick sömn. Det var ju för att du har dåligt samvete, för att du inte levererat min telfon ännu!!!! Din jäkla pajjjas :-p

    SvaraRadera
  4. Hörrdu pojkspoling! Du ska bara va tyst, du har ju fått en telefon, så knip igen bröhålet ett lite tag nu, innan jag måste ta itu med andra åtgärder.... :)

    SvaraRadera