måndag 29 juni 2009

Första repet avklarat

Fasiken va skoj det här ska bli, det känns toppen bra. Sitter här hemma nu i soffan och funderar tillbaka på repet som vi hade idag. Petronella och Janke kommer att bli toppen att få jobba med i sommar! Pippi Långstrump är det som står på tapeten och vilken karraktär jag kommer att va, det avslöjar jag inte.

Vad har jag annat gjort den här dagen, jag har varit på jobb, har även varit och kollat att allt är under kontroll inför helgens kryssning till Riga och Visby! Ska bli skönt att komma iväg en sväng, bort från den här holmen en helg, sen finns det väl en liten orsak till som inte är så viktig att nämna.

Nu drar allsången med Lotta igång om en liten stund på TV´n, det ska jag väl kika på och se vad jag får för uppfattning om programmet idag.

Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Inte viktig att nämna... Hmm, vad skulle det vara, tror jag har mina aningar! ;o) Hi hi hi!

    SvaraRadera
  2. äsch då, vi kommer att vara på Gotland NÄSTA veckas helg!!! tusan ändå :o) det är en fantastisk ö, hoppas ni får det trevligt! vi ska riktigt dit på "långsemester" :oP

    SvaraRadera