måndag 22 juni 2009

trygg famn

Nu har man just precis vaknat, ur en skön powernap, under övervakning av det goaste och bästa man kan ha - Jimmy! Kände hur ögonen bara trillade ihop på mig, var helt slut tydligen. Nu är det middagsmat som gäller, va ska vi äta idag? Måste bege oss iväg till butiken och handla lite, så får vi se vad det blir, kanske grillat?!?
Idag när jag kom hem från båten, var vi på lunch med Camilla till Svarta Katten, Tacopaj blev det. Riktigt gott och härligt att kunna sitta på uteserveringen i bara kortärmat och njuta av solen. Dom senaste dagarna har jag bara sett dimma, dimma och åter dimma ute till havs.
Den här veckan har man utlovat värmebölja! Spännande och se nu om sommaren äntligen ska komma! Jag håller tummarna.

Kram på Er alla och du Jimmy, jag älskar dig av hela mitt hjärta! Puss.

1 kommentar:

  1. Jag håller oxå tummarna, skulle vara underbart om värmen snart börjar komma. Å att man jobbar nu gör inte så mycket, man får ju vara mycket ute...det är d bästa me mitt jobb! Så man blir BRUN!!! ;o) Kram

    P.S. Det är så kul att läsa din blogg nu Putte, du verkar så kär...å d e bra! <3

    SvaraRadera