lördag 20 juni 2009

Midsommardagen


Sovmorgon, skönt! Första turen gick av stapeln klockan 12:45! Vädret visade sig vara på den bättre sidan denna dag, så det var skönt stundtals att ta sig en tur ut på soldäck för att lyssna på riktigt duktiga musiker, nämligen Magnus & Robin´s treoo. Igår var jag upp och rev av några låtar med dem, riktigt skoj. Vi har ju en trollkarl ombord, Malcolm Matson, grymt duktig och jag blir häpen av hans konster, fast jag har sett dem flera gånger. Hur gör han? Han är duktig på att laga figurer med ballonger också. Prövade igår på att försöka blåsa upp en sån ballong, men det resultatet var inte riktigt vad man kunde tänka sig. Vet ni hur svårt det kan va? Jag blåste, blåste, blåste och blåste, blev blå i ansiktet och inget hände och Malcolm satt bara och skrattade åt mig....
Ni borde komma och se på honom, hur han förtrollar alla barnen!
Nej, nu är det sista turen som vi styr mot Mariehamn, sen bär det hem till min lilla prins där hemma!
Kram på Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar