söndag 14 juni 2009

Kvällen och natten


Dagen berättade jag tidigare om, men kvällen och natten är det dags för nu.
Var ut på "romantisk" middag till restaurang Indigo igår. Jag måste medge, att jag har varit dit och ätit några gånger och ännu i denna dag, har jag aldrig gått därifrån missnöjd med maten! Gott var det och dryckerna till maten gjorde inte det hela sämre, utan förhöjde stämningen. Tack Heidi för din charmiga service du bjöd på.
Efter Indigo, velades det fram och tillbaka, hem eller en drink till någon annanstans.... det slutade med många fler drinkar än en på Arkipelag...... Dit hamnar man oftast av någon konstig anledning, vare sig man vill eller inte. Trevligt var det och lite lätt berusad slutade det hela med, men trots det, mår jag super fint idag, men det finns dom som kanske mår lite sämre idag..... inga namn nämnda....... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar