torsdag 25 juni 2009

Chokladprovning


Det hade vi hemma igår, Jimmy köpte på båten och tyckte att nu skulle vi ha lite chokladprovning här hemma.
Vi började med Oraia. Dom innehåller Mjölkchoklad med hasselnötsnougat. Riktigt goa! Jag älskar dem, föll mig direkt i smaken, kan varmt rekommendera dessa till Er. Passar bra som pralin kaffet t.ex.
Den andra sorten vi prövade var Anthon Bergs Strawberry in champagne! Visst låter det lyxigt, men gott, nja, föll inte mig i smaken, däremot gillade Jimmy dem skarpt. Nej, jag måste nog bli lite äldre tror jag innan jag börjar gilla dem, det där är vuxen godis enligt min åsikt :)

Så, inte helt fel en onsdag kväll att ha lite chokladprovning!

1 kommentar:

  1. Håller med dig Putte, jag är nog för ung för att gilla choklad med antingen likör eller champagne i. Usch...inge gott!! =/ Men den där första lät väldans gott.

    SvaraRadera