söndag 24 maj 2009

Söndags nöje

Vilken trevlig kväll det här blev. Heidi och Carsten tog mig med ut till Godby och Wirrans, där vi körde en hård kamp i minigolf, jag gick ut med det mottot, att jag skulle vinna! Det började bra på dom två första banorna, sen hände det nåt, jag vet inte vad..... Vi kan konstatera att jag inte vann minigolfen, men jag kom inte sist heller. 
Sen blev det middag på Wirrans, riktigt gott och skönt. Satt ute och njöt av kvällssolen med varsin öl och bara hade det så bra. Efter det åkte vi till Godby hotell och hälsade på Tina och där blev det en öl till. Den här kvällen blev bara så skön och mysig. Nu måste jag packa väskan, för imorgon åker jag iväg till Rosella och jobb en vecka framöver. Ser fram emot det, ska bli riktigt skoj.


1 kommentar:

  1. Det är helt rätt Putte, man ska alltid gå ut för att vinna. Så gör jag oxå, fast man kanske inte alltid lyckas! ;o) Tror att jag måste släpa med mig tjejerna till Wirrans för lite golf, och visa vad jag går för!!! Ha det så kul på Rosella. Kram

    SvaraRadera