onsdag 6 maj 2009

Väntan....

kan va jobbig. Nu har jag väntat 2 timmar på att få kontakt med F, men inte fått kontakt, kan det ha hänt nåt? Sover F? Vill inte F prata med mig? Alla frågorna som kan dyka upp kan va otroligt jobbiga. Det finns säkert en bra förklaring trots allt, bara att hålla ut.

Har satt klockan på väckning vid 9 imorgon, då blir det kaffefrukost och sen blir det gym efter det. Måste nog hinna dit en sväng imorgon, sen på eftermiddagen är det full fart som gäller, med start vid 15 på radion. Före jag kommer dit, borde jag även hinna med att åka iväg och fika med några vänner. Hm, stressigt, men roligt, så kan man sammanfatta det hela.

Nu ska jag försöka få kontakt med min andre kompis, John Blund, känner ni honom? Ibland är han en riktig kompis, fast ibland sviker han mig och då är det lite små jobbigt.

Ha det bra, kexchoklad!

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det känns...det finns inget värre än att gå och vänta! Men jag hoppas att det ordnar sig till slut. =) Kramar

    SvaraRadera