fredag 22 maj 2009

Semesterfirare

det är vad jag är just nu! Ni hörde helt rätt, semester! Ledig! Man tror inte att det är sant när det gäller mig, men jag kan lugna er, på måndag åker jag ut på Rosella igen för att jobba med världens bästa jobb - Kryssningsvärd!
Imorgon ska jag på teaterpremiär ut till Kobba Klintar. Ska bli mycket spännande att få ta del av kultur ute till havs nästan, lovar ska referera här sen från teatern. Ska också ut och dansa med några pangbrudar imorgon kväll på Arken. Ett av Sveriges bästa band kommer att spela där, nämligen Cassablanca! Ni kommer väl dit ni med hoppas jag, kom och ryck mig i kragen eller nåt isåfall!
Nu ska jag åka och fika med Adam, som jag inte träffat på jag vet inte hur länge! Polis-Adam är det jag snackar om, lagens långa arm!

Ha det bra så länge! Kram

1 kommentar:

  1. Men Putte...du vet tydligen inte vad semseter innebär? Har man semester ska man vara LEDIG...inte jobba!!! Men jag vet att du är en arbetsnarkoman, du gillar ju att jobba som sagt! ;o) Ha en skön helg! Kram

    SvaraRadera