måndag 18 maj 2009

Måndag morgon


och lite små trött i ögat är jag, men här sitter jag med morgonkaffe och tittar på nyheterna. Bara tråkigheter tycker jag som dom berättar om. Idag blir det gym, har inte varit dit på två veckor, så har lite dåligt samvete och arg på mig själv för att jag har slarvat.

Igår passade vi på att njuta av det fina vädret. När jag slutade jobba, bar det iväg till butiken och handla lite kött, potatissallad m.m., sen åkte vi iväg några vänner till Järsö, stadens naturområde och grillade. Hur skönt och mysigt som helst. Alltid skoj att umgås i goa vänners lag och grillat är alltid gott.

Imorgon åker jag ut på Rosella och jobbar två dagar, ser jag fram emot.

Idag är första dagen som cigarett fri, snuset är laddat, men cigaretterna får va idag, igår passade jag på att tjuvstart lite, rökte 3 cigg på hela dagen, så nu håller jag tummarna att det här går vägen!

2 kommentarer:

  1. hello ska hålla tummar o tår för dig :=)

    hörru... var hittar du statistiken?? jag har sökt en massa men hittar inte den nånstans...

    /ramona

    SvaraRadera
  2. Tack för det Ramona!

    Jag använder mig av en tjänst hos http://www.statcounter.com/ där jag får fram statistiken.

    SvaraRadera