onsdag 6 maj 2009

7 dagar å rad

Så sa alltid min morfar, men det är sant, det är min 7:de på jobbet i rad idag, har ännu en dag kvar, sen är det lite ledighet som gäller och behovet känns..... slöa, slappa, sova, m.m. Man vet aldrig vad som händer.

Hur kul som helst har den dagen varit, steg upp 9, drack morgonkaffe och åt frukost, sen bar det iväg till gymmet. Efter gymmet var det ett litet lunchmöte med Kalle Fagerström som stod på tapeten.

Någon som lyssnade på steelfm idag på eftermiddagen? Lite nyhet som vi prövade på idag. Kalle hängde med under sändninge mellan 15:30-16:30, där vi bland annat diskuterade aktuella ärenden, deklaration, morsdag, Alandica m.m.

Nej, mitt huvud känns tomt just nu, vet inte va jag ska skriva. Får mig att tänka på en lapp som hänger i studion, för att citera "Har du inget att säga, säg inget", gäller väl även bloggen, har du inget att skriva, skriv inte!

Tack och hej

1 kommentar:

  1. Det var kul och intressant att lyssna på dig och Kalle idag...verkligen! (",)

    SvaraRadera