måndag 11 maj 2009

Vilken helg....

Det måste man väl ändå medge. Nu sitter man på Rosella, på väg hemåt, eller hem, det kommer jag lite senare ikväll, när jag anländer till Mariehamn så åker jag direkt till landskapsborgen på kulturdelegationsmöte.
Men helgen, om jag skulle referera lite återblickar från den. I fredags drog jag iväg till Gröne Jägaren, ett riktigt skönt ställe med karaoke. Ni kan ju gissa Er till vem som var upp och sjöng.... jojo, mycket riktigt, undertecknad.
På lördagen blev det samma sak, iväg till Jägaren på karaoke kväll tillsammans med Urban "Ubbe" Johansson och fasiken va skoj vi hade och sjöng, det gjorde jag också, och flera låtar. Ska slänga in ett klipp här på bloggen lite senare som visar hur det såg ut den kvällen, håller på laddar ner det för tillfället på datorn.
Efter Gröna Jägaren på lördagen, så bar det iväg till Naglo, riktigt skönt ställe med Schlager på tapeten. Där träffade jag förövrigt två goa vänner, Jyrki och Daniel! Det blev hur kul som helst. När Naglo stängde, då tyckte Fredrik och jag att vi inte var klara ännu, iallfall inte Fredrik som började mycket senare att dricka än mig, då han jobbade först, så då bar det iväg till Stureplan och Lab! Måste väl medge att det inte riktigt var mitt ställe Stureplan! Dyrt, dryga vakter och nej, inte min grej.
Igår, då bar det iväg till "Pattan" eller Patricia som hon så vackert heter. Där käkade vi middag och jag säger bara WOOW! Vilken middag, hur gott som helst och billigt. Där blev vi resten av natten sen innan det bar hemåt. Kanske borde ha åkt hem tidigare med tanke på att det var relativt tidig uppstigning idag för att hinna till bussen.

Så, då har ni fått ta lite del av min helg, frågor?!? Fråga då!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar