söndag 17 maj 2009

Imorgon är en ny dag och jag.....


kommer att uppleva min första dag som cigarett fri! Japp, det stämmer, har haft det i tankarna nu en längre tid och i fredags bestämde jag mig för, att nästa vecka ska inledas med ett nytt liv utan cigaretter! Dock har jag gett mig tillstånd att få snusa istället. Varför? Jo, orsaken till att jag tänker lämna cigaretterna är den, att mina stämband mår f*n inte bra av det känner jag, så nu måste jag göra nåt åt detta!
Jag hoppas att det kommer att gå bra. Naturligtvis kommer jag att avlägga rapport här på bloggen om händelseförloppet!

Ha en bra dag
blivande ciggfria Putte

2 kommentarer:

  1. Det är bra Putte...du är duktig om du kan sluta röka! Jag håller tummarna och tror att du fixar det. Kram

    SvaraRadera
  2. Helt klart vettigt att tillåta snus. Så gjorde jag med när jag slutade med mitt vanerökande. Att sluta snusa är en barnlek jämfört med cigaretter. (feströker dock ännu). Heja! Heja! med ditt rökstopp.

    SvaraRadera