lördag 16 maj 2009

Dagen nästan fulländad

Började jobba 7 imorse, jobbade på fram till 15 då jag blev avbytt. Direkt hem och byta om till kostym, vit skjorta och slips och sen iväg till Lemlands kyrka där ett bröllop skulle gå av stapeln och jag skulle kompa en tjej som sjöng Du är allt. Riktigt bra gick det och hon sjöng som en gudinna, rakt in i mitt hjärta!
Efter bröllopet blev det att åka iväg till dotterns 5 års kalas, en klocka och 100 euro som hon själv får välja vad hon vill köpa. God smörgåstårta bjöds det på och kaffe.
Nu är det soffan och väntan på Eurovisions festivalen som gäller, sen sova och upp imorgon igen, tidigt! När ska jag få va med om nåt roligt?

4 kommentarer:

  1. Åh, den låten är väl riktigt bra den!!
    Har själv sjungit den på två bröllop.

    SvaraRadera
  2. Det bröllopet var min bror + fru på... =)

    SvaraRadera
  3. Det är bra att veta vem man ska ringa till om man behöver komp när man ska sjunga på ngt bröllop t.ex!!! Till dig så klart... =) Det ska jag komma ihåg! ;o)

    SvaraRadera