måndag 18 maj 2009

Sat**s, jä**ar

Jag vet, de är grymt fult att svära, men nu har mina nerver hamnat på utsidan, så kan inte låta bli. Kom just ihop mig med köksmästaren på jobbet! Grrrrrr, e så förgrymmad nu, så nu skulle jag kunna gå ut och röka 5 cigg på raken, men nej, det tänker jag inte göra, skam den som ger sig på den punkten, ciggen uteblir!

Har varit till gymmet idag en sväng och tränade! Kändes skönt efter att man slarvat lite med det i två veckor, men nu blir det hårdträning om man ska komma i form inför beach 2009 säsongen!

Ingen radio blir det för mig den här veckan, åker ut på Rosella imorgon och stannar där i två dagar.

2 kommentarer:

  1. Jadu Putte, då kanske vi ses på Rosella på 19turen från Kappis, om du inte redan har "mönstrat av"....
    Och om du ska sjunga så vet du vilken låt jag vill höra ;-D
    /Marie

    SvaraRadera
  2. Låt mig gissa, mannen som sjöng den, brukar bära blå kavaj, låten är "En kväll i Juni"

    SvaraRadera