lördag 2 maj 2009

Bilder


Visst är det roligt med foton, man sparar dom och dom blir ett ljust minne i livet. Men vissa foton, kan man inte låta bli att fundera över, som det här t.ex. Va tänkte jag på just då när det här fotot togs.....

Kanske vi skulle utlysa en tävling här på bloggen. Vad tänkte Putte på just när den här bilden togs. Skicka in ditt bidrag genom att kommentera detta inlägg. Vinnaren..... ja, jag har kanske inte direkt nåt pris färdigt just nu, men tåls att tänka på. Åtminstone får man äran!

4 kommentarer:

  1. Jag tror att du Putte hörde en riktigt bra låt, kanske en gammal goding och du lever dig in och tänker på hur du dansade/rockade loss på dansgolvet! =)

    SvaraRadera
  2. Putte så där ser du ut när du ska "dansa" sittandes... det är int ens nåt jag hittar på, det är så :)/ JG

    SvaraRadera
  3. Trevligt, kan va att JG har rätt, kan också va så att Cica har rätt, vem vet, inte jag (kommer inte ihåg.....).

    SvaraRadera