söndag 24 maj 2009

Mår riktigt bra

Igår var det lördag och jag var på premiären på Kobba spelen som gick av stapeln ute på Kobba Klintar. Bara känslan att få åka båttransport ut till Kobba gjorde att hela händelsen byggdes upp från början, spänningen steg och stämningen var på topp. Väl ute på Kobba Klintar så köpte jag ett glas vin, eller ja, Lasse Häggblom bjöd mig på ett glas vin och satt där ute och njöt av utsikten. Det var min allra första gång som jag var dit ut, så det var en upplevelse som man inte riktigt kan beskriva kort. Föreställningen var både spännande och rolig och skådespelarna var riktigt duktiga. 
Sen på kvällen bar det iväg till Arkipelag för att fira in lördagen med dans på "gubbhyllan" som det kallas i folkmun. Casablanca stod på scenen och presterade grymt bra och va jag fick dansa! Hur kul som helst. Skjortan va "genomsur" efter kvällen...... Sen blev det att umgås med gänget i Casablanca på en öl nere i nattklubben. 

Just nu, sitter jag och lyssnar på den där låten som jag pratat om tidigare här på bloggen, som Tony i Casablanca skrivit! Grymt bra Ålandslåt! Jag är imponerad och blir glad när jag hör den. Snart kommer Ni också att få höra den ute i etern, det är jag säker på.... :)

Idag har jag varit på morgonpromenad, gick ut före kl 10:00 och det var riktigt skönt, vek in till stadshotellet på en frukost samtidigt när jag ändå var ute och luftade mig och åt frukost tillsammans med Kerstin och Anette! Tack för sällskapet brudar!

Nu ska jag njuta av kaffe och lyssna på Ålandslåten några gånger till! Kram på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar