måndag 4 januari 2010

Nytt år, nya möjligheter

Nytt år, nu skriver vi 2010! Känns lite märkligt och jag kan inte påstå att det nya året precis har börjat toppen fint.
Jag håller som bäst på läser en bok som ska stärka och hjälpa mig, förändrar mina livsvanor på bästa sätt just nu, men det kommer bakslag ibland, de gånger jag blir påhoppad med lögner från olika håll m.m. Jag är en person som inte tappar besinningen så lätt, har rätt så lång stubin, men i vissa lägen, så går det inte, särskilt inte när man blir påhoppad med samma sak i två veckors tid - det är snudd på att jag skulle kalla det "psykisk" terror, fast i lindrigare form! Tur iallafall, att jag klarar av att inte bli påverkad och ändra mitt sätt trots det, fast en liten utskällning har jag slängt iväg, men då det känns att det varit befogat!

Nej, nu ska jag fortsätta se på tv en stund till. Ha det bra. Kram

1 kommentar:

  1. Putte vännen, om du behöver komma bort en stund även om det så bara är en dag,så kom till vackra vinter-Borgå!!! kom hit och känn dina finska rötter medan du lyssnar på ryska och talar svenska och proppar i dej negerkyssar :D KAN det bli bättre??!

    SvaraRadera