lördag 16 januari 2010

Skön fredag

Igår vaknade jag relativt tidigt, kokade kaffe åt mig och satt i soffan och myste en stund för mig själv - riktigt skönt. Kockan 11:00 var det dags för den andra sändningen den här veckan på Steelfm, riktigt sugen och laddad inför uppdraget begav jag mig iväg till studion. Måste säga att jag saknat det lite grann. Sist jag sände var väl i början på juni förra året. Sändningen gick riktigt bra och många av lyssnarna som var med förr hörde av sig nu, bl.a. ringde en dam in till studion, hon var så glad över att jag var tillbaka, hon sa att hon hade saknat mig - det var lite gulligt, jag blev lite rörd faktiskt.
Nu har jag bokat upp lite fler sändningar under januari månad - härligt!

Igår kväll var jag bjuden till en arbetskollega på middag, fick bl.a åländska kräftor! Mums! Allt var så himla gott, både maten och dryckerna! Blev förståss i tvingad snaps, vilket jag inte brukar dricka, för tycker det är en förrädisk dryck, men två stycken fick jag i mig igår..... Sen en massa annat gott också.

Idag är man lite slö, har väl sin förklaring det också.....

Gott folk, kram på Er alla, nu ska jag dricka lite morgonkaffe och se om jag kommer till liv idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar