onsdag 27 januari 2010

Den här dagen har varit mycket bättre

Visserligen viner det i knutarna, man är inte alls motiverad att va utomhus i det här vädret! Har varit på radion idag, jag är så glad när jag ser radions ny hemsida, har ni varit där och besökt den? Gör ett besök dit tycker jag!
Nu borde jag fundera på middagsmat, va ska man äta idag, följande förslag dyker upp:
- Gröt
- Ärtsoppa
- Korv med bröd
- Nå gott
- Nå lätt
Ja, sådär fortsätter listan, pust, ingen motivation att laga mat. Till saken hör att jag tycker det är det värsta som finns, att laga mat!! Tycker inte alls att det är kul, tror jag har fått det av min kära mor!

Nej, ska fundera vidare, hörs, kram

1 kommentar:

  1. Jag vet en till som brukar fundera på vad man ska laga till middag! Men det är inget kul att laga när men är ensam...skulle jag ha någon till att laga åt så kan jag nog kocka!

    SvaraRadera