onsdag 6 januari 2010

Kallt

Grymt kallt är det på utsidan, det visar -19 grader på termometern! Brrrr. Nu vill jag härifrån, till nån varmare plats, där man kan få se solen, plaska i vattnet och springa runt i shorts. Skulle vara hur härligt som helst, eller vad säger ni?

Kom just hem från dagens repetitioner av Fröken Julie - vilket fantastiskt manus Strindberg har skrivit. Det är en pjäs som kommer att beröra på många olika plan!

Idag blir det lugna puckar resten av dagen tror jag, känner att jag inte riktigt har lust och energi att engagera mig desto mera just nu, har flera projekt på gång, som jag ska ta itu med, men får se om inspirationen spirar under kvällen och jag tar itu med något av dem.

Ha det bäst, puss och kram

2 kommentarer:

  1. Joo, nu har vi verkligen fått vinter. Jag har haft -22 inat som kallast! Nu har jag -18... Men visst sku det vara skönt att vara någonstans där det är sol och varmt, det skulle jag inte tacka nej till! Kram

    SvaraRadera
  2. Det skall vara lite kallt för vi skall kunna kalla det vinter och det är bara att klä på sig ordentligt, värre är det med bilarna som vill lite kind off strejka ..... he he . Hoppas repetionen gick bra... pst.... min blogg har erhållit sig ett litet a... som inte matchar länken här till höger * fniss* missen bara spinner det ur sig .....
    ha det bäst!

    SvaraRadera