lördag 16 januari 2010

Skäggväxet

Var inget för mig har jag konstaterat! Den har åkt! Japp, 2 veckors slit med att försöka få den att bli nåt skoj, så for idag. Den växer lite ojämnt kan man konstatera. Däremot, rakade jag inte bort det med hyvel, utan tog trimmer och tog ner den med, så det är skäggstubb som gäller nu! Ser nog bättre ut på mig också, ja åtminstone om jag ska lyssna på mina två tjejer jag jobbade med i somras... hehe, lite kul. Då gick jag på jobb med nån dags för mycket skäggstubb, så sa jag att nej tjejer, det här går inte, borde ha rakat mig i morse.... NEJ, sa dom båda i kör, Putte, du är sexig i skäggstubb! ;) Tack för det tjejer, ni värmde mitt hjärta!

Så, nu har man hunnit med mycket idag, måste passa på att lista min saker jag gjort lista:
1. Uppstigning
2. Morgonkaffe
3. Morgonprogrammen på tv
4. Fixa propp till elskåpet, då huvudproppen tydligen gick idag, så det blev mörkt i mitt vardagsrum!
5. Varit in och hälsat på grannen, för där sitter huvudpropparna till min lägenhet!
6. Satt igång en maskin tvätt
7. Promenad
8. Paneldebatten beträffande HBT frågor - väldigt intressant
9. Middag
10. Fotbad
11. Rakat mig

Ja, där fick jag nog med det mesta över min dag. Frågor? Ja, tveka inte, bara att fråga om det är något ni vill veta, svarar på det mesta, så länge det inte är direkta personliga påhopp!

Ha en riktigt trevlig lördag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Fotbad? Det gör jag aldrig...d fixar jag oftast då jag står i duschen, du e duktig du! Å skäggstubb e ju sexigt, jag ha ju sagt d! ;) Så kör på det du! Kram

    SvaraRadera
  2. puh...tack och TUR att du rakade dej! ja funderade länge hur jag skulle få sagt till dej att det inte passar så bra.... men du skötte det själv ;o)

    SvaraRadera