söndag 17 januari 2010

Imorgon är en stor dag....

Javisst, pirrigt bara värre känns det, men det är en stor dag som jag tror kommer att bli riktigt härlig! Ska återkomma mera om det senare.
Håller som bäst på jobbar på lite olika projekt som är på gång i framtiden, bl.a. en krogshow som jag sitter och gör grova dragen, försöker hitta den röda tråden. SKa bli riktigt skoj, har redan i mina tankar klart vem som ska va med i den också, dock har jag inte hunnit prata med dem ännu, men tror nog att dom hakar på!

Det är mycket på gång nu i mitt liv, massor som är åt det positiva hållet, börjar känna att jag mår riktigt toppen just nu, är laddad! Vet inte när jag har mått så här bra sist faktiskt, riktigt skönt!

Jag var ju på paneldebatt igår, som tog upp HBT frågor, bl.a. inom idrotten och kyrkan! Jon Lindman var på plats och representerade kyrkan. Jag fick mig en tankeställare faktiskt som jag nog har tänkt förut, men fick den bara mer bekräftad igår! Präster vågar inte riktigt ta ställning till HBT frågor inom kyrkan, fick den känslan att mans om präst, är otroligt styrd av högre makter som biskopen i stiftet. Ännu en orsak, varför jag tycker sämre om kyrkan och ställer mig frågan, varför ska jag vara skriven i kyrkan?!?

Nej, nu ska jag ta itu med dagens bravader, har massor som står på schemat!

Kram på Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar