torsdag 28 januari 2010

Duktig pojke


Idag har jag varit riktigt hurtig måste jag säga. Varit ute på 1 timmes promenad i snålblåsten, var grymt kallt kan jag säga, det riktigt bet i kinderna. Men min gymnastiklärare sa alltid, finns inte dåliga väder, bara dåliga kläder, så sagt och gjort, sen blev det radion och KOFF-toppen i timmarna 2. Känns riktigt roligt att va tillbaka där och tack för all respons som Ni gett mig, det känns skoj!
Efter radion, så var det lite biltransport, ja min bil var inte alls på humör idag, så inatt bor den hos Jonas i hans varmgarage, så kanske den börjar må lite bättre sen. Dessutom har Jonas putsat och fixat på den, så tack!
Efter det, blev det en tur till Mariebad och simning som stod på schemat. Japp, där var vi, jag, Tessi och Linda och duktiga var vi, simmade i 1 timme i sträck och det kändes i benen efteråt. Träffade massa bekanta där också. Varför simmar man inte oftare? Har liksom dragit mig för det, men vet egentligen inte varför!

Nu är jag rätt trött i kroppen, sitter här i soffan och bara myser. Pratade med min käre kompis från Nyköping en sväng också, han satt och drack öl..... hm...... låter gott, men duktig som jag är, håller jag mig det ifrån det just nu.

Gott folk, puss och kram på Er! Glöm inte bort att skriva en liten hälsning i kommentarerna!

2 kommentarer:

  1. Duktig du...jag har inte varit ti gymmet denna vecka! Å det lär inte bli heller...kör stenhårt nästa vecka istället! Ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera