lördag 30 januari 2010

Nu kom jag på det....

Vad som jag upplevde som jobbigt under tiden jag spelade med i Conny´s! Allt släpande av utrustning! Ikväll skall jag vara ute på Vårdö och spela, så kom just hem efter att ha varit ut dit med alla prylar och riggat upp det och soundcheckat m.m. Det är ju minst lika mycket prylar som man ska släpa på när man är ensam ute och spela som det var när vi var 4 man! Pust! Skit samma, kul ska det bli!

Imorgon ska jag bege mig ut till Hammarland och hälsa på dottern. Vi ska åka och skrinna, hon har fått nya skrinnskor berättade hon just för mig i telefonen! Mysigt.

Vad tycker ni om temperaturen som är ute då? Visst är det lite väl kallt?!? Fast idag känns det lite bättre, beror säkert på att det inte blåser så mycket. Just nu säger min termometer att det är -13 grader ute, så det har blivit lite varmare än vad det var imorse när jag jag började lasta bilen!

Nej, vänner, ska väl försöka ta nån liten bild ikväll så kan jag slänga upp här på bloggen imorgon. Puss och kram på Er alla!

3 kommentarer:

  1. hoho... Dotra din kan jag föreställa mig på ett par skridskor... men du....? ;) Håller ni er i H-land och skrinna eller blir det staden? måste bara vea var jag ska rigga kameran :)

    SvaraRadera
  2. Kom igen! Det är februari och vinter, det skall vara kallt! Så sluta klaga och njut istället! :)

    SvaraRadera
  3. Kom du på det NU!!!!!!!!!!!!! :=) det är ju det där bärande man tar betalt för :)) typ..... fy tusan va det kan vara jobbigt!! Det är nog ingen som vet hur det är att vara db-musiker med allt släp upp o ner in o ut..i trappor o hissar... det är inte bara det där glamorösa timmarna på scen :)

    /ramona

    SvaraRadera