tisdag 12 januari 2010

Mitt nya jag



Det har jag börjat leva efter nu. Singel! Japp, det är jag, inget jag direkt jublar över faktiskt!
Här hemma har jag börjat med att fixa till det lite mysigt, har känt att det är något som saknats och jag tror jag har hittat det, det som saknades alltså, för att få till den där riktiga mysfaktorn! Gardiner var det rätta svaret. Sagt och gjort, kilade ner på stan och införskaffade mig gardinstänger och gardiner och jag blev nöjd dessutom, riktigt nöjd med resultatet! Slänger in en bild här på hur det ser ut i vardagsrummet, dock inte bästa kvalitén på bilden, men det är någonting iallafall!
Gardinerna köpte jag på Tyger och Sånt.

Idag har jag passat på att röja och städa här hemma, riktigt grovstäda dessutom. Kök, toalett, vardagsrum, hall, sovrum och så alla ytor som bara existerar känns det som. Knä skurat golvet i toaletten, kämpat så svetten har runnit, men nu, kan jag sitta här i soffan, tända ljus och bara njuta av hur fint det har blivit här hemma!

Håller på skaffar vinterskrud också, slänger in en bild här på det med, man kanske inte ser det så bra, men ska försöka uppdatera här med lite bilder på min vinterskrud vid lämpliga tillfällen! Va tror ni?!? Nåt jag ska satsa på?!? Skäggväxt ska det bli, ska se hur mycket det kan växa fram till 30 januari detta år!

Nej, nu ska jag återgå till mitt mysande här hemma. Kram på Er alla!

1 kommentar:

  1. Ser fint ut, du har t.om panelgardiner...som jag oxå sku vilja ha! Men d där med skägg? E du riktigt säker på det? Ok, låt gå för skägg, men skaff dig inte mustach, vad du än gör. ;) Väntar på spänning på nya bilder sen då! Kram

    SvaraRadera