måndag 28 december 2009

Livet gick mot hård motgång

Hej, idag fick jag ett nytt vaknande. Jag har inte velat tro det förut, men blir nog tvungen att inse det nu. Det är hårt, det är tufft, men ett nödvändigt ont är jag rädd för. Önska mig all lycka till, det kommer jag att behöva! Ni får ha det bra så länge, återkommer kanske här till bloggen en vacker dag igen. Kram på er alla, och alla ni som känner att ni vill ta åt er av mina avslutningdord ska absolut göra det, jag vet iallafall till vilka jag riktar det speciellt.

JAG ÄLSKAR DIG

3 kommentarer:

  1. Åh nej, nu tänker du sluta blogga igen! Men jag vet med mig själv att jag kommer att gå in varje dag för att se om du skulle ha skrivit någon liten rad!? Men du bestämmer själv... Kramar

    SvaraRadera
  2. Väntar här.. ta den paus du behöver!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett gott nytt år!!!
    kram Ramona

    SvaraRadera