måndag 7 december 2009

Nervositeten ligger som en liten matta


Det drar ihop sig nu, inte många dagar, så är det premiären av "En liten Julshow" med Petronella Wester och gänget. Premiären är redan på onsdag den 9 december, själv kommer jag att va med först på fredagen, alltså 11 december. Det här beror på att jag är på jobb i veckorna på Rosella, så kan inte va med i föreställningen då, så onsdag och torsdag kör dom utan mig. Det här betyder, att när deras nervositet har lagt sig och dom blivit lite varma i kläderna, då kommer jag! Igår repades det och jag kan lova Er, att det kommer att bli en riktigt bra show! Humorn är med, likaså allvaret. Vill ju inte avslöja för mycket. Biljetter finns det kvar, så vill du uppleva nåt trevligt, passa på, gå in på ALANDICAS hemsida och boka din biljett! Inte många shower som är så pass billiga som den här, 18,50 euro endast!

Nej, nu ska jag ta tag i den där här dagen, ska på möte i eftermiddag, kulturdelegationsmöte! Ha en riktigt bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar