lördag 26 december 2009

Julen

Då har man firat julen detta år också. Denna jul har både varit på gott och ont skulle jag vilja påstå.
Var med familjen och släkten på julafton och firade, god mat och trevlig stämning, trots det kände jag en viss tomhet inom mig, en tomhet som jag själv har varit bidragande till och som jag önskar att jag skulle ha ogjord.
Juldagen var jag ombord på båten och åt julbord tillsammans med övrig besättning samt familjer och vänner, dock åkte jag ombord ensam - då det är "min närmsta familj" just nu, förutom att jag har mamma och syskon som är dom bästa jag har!
Idag är det åter jobb som gäller. Måste hinna till apoteket en sväng före bara, för att köpa lite medicin åt mig själv. Inget allvarligt, bara lite mot halsont m.m.

Hoppas Er jul har varit toppen fin och att tomten har varit snälla mot er iallafall.

Kram

1 kommentar:

  1. Joo, tack...julen har varit bra! Julafton med familjen...släktmiddag å juldagen som avslutades med partaj på Arken! Jag hade så kul där...vilket drag d va i restaurangen! ;) Kram

    SvaraRadera