torsdag 30 juli 2009

Vilken dag det har varit

Det har varit full fart från det att jag steg upp idag. Visserligen, så tyckte jag att jag var värd lite sovmorgon imorse, vilket jag även tog och Jimmy tyckte nog likadant, eftersom han lät mig sova. Skönt var det, men sen vid 10 tiden steg man upp, drack morgonkaffe och sen har det rullat på hela dagen.

Haft Bettan och hjälpt mig med städning idag av min gamla lägenhet, så nu är den helt tom och städad, vilket är jätte skönt, nu får man pyssla på här hemma istället.

Föreställning hade vi ikväll också och det gick super bra som det även har gjort de andra kvällarna. Det är så kul att få jobba ihop med Petronella och Janke! Känns som vi har kommit varandra riktigt nära och jag tror att det här kan vara början på våra samarbete, tror att vi kommer att få jobba tillsammans många gånger ännu, vilket är skoj! Passade på att ta en bild bakom kulisserna idag, när Petronella och Janke var på scenen och jag var ensam i logen. Se och njut, eller njut vet jag inte om är rätt ord faktiskt, skratta! :)

Nu blir det att ta sig en dusch och sen myskläderna på och kanske en öl, det kan jag nog va värd idag tror jag. Sen blir det att mysa med gullet mitt, eftersom han tänker lämna mig för några dagar imorgon och åka till Stockholm, snyft, kommer att sakna han massor!

2 kommentarer:

  1. Hej Patrik. Jag heter Patric "Putte" Häggblom född 1970-04-20 och bor i Borås, uppvuxen i Eskilstuna. Mormor o morfar i Petalax utanför Vasa.

    SvaraRadera
  2. Hejsan Patric, världen är liten! Trevligt att du besökt min blogg och skoj att med samma namn!

    SvaraRadera