torsdag 2 juli 2009

Dan före dopparedagen


Det är vad det är. Imorgon bär det av, iväg med Birka Paradise till Riga och Visby! Så skönt att komma iväg en sväng och få se något helt nytt. Har aldrig varit till varken Riga eller Visby, så bara det ska bli en upplevelse. Packa har jag inte gjort än, kanske man borde göra, men natten är lång, ska på ett arbetspass ikväll ännu, innan ledigheten slår in.


Igår kväll var vi och gav en bröllopspresent till vår kära kollega på Rosella. Hon blev så rörd så hon började gråta. Mia, jag bara älskar dig och ser fram emot att få jobba med dig snart igen! Hon och hennes man är nog två helt underbara människor, man måste träffa dem för att förstå det.


Nu ska jag förhoppningsvis bli klippt här snart! Vet Ni hur bra det är när man har en alldeles egen frisör här hemma?!? Det är helt perfekt, man blir klippt när man nästan vill! Kanske Ni också är sugna på att bli klippta eller varför inte uppfixade inför en festnatt? Gå in HÄR och läs mera!


Gott folk, have a nice day! Puss och kram på Er! (Kanske jag dyker in här igen idag med nåt spännande inlägg, man vet aldrig, har några på lur som jag inte publicerat ännu.... håll utkik! Kram)

2 kommentarer:

  1. Ska bli mysigt att ha en liten minisemester med dig. Vår första, men absolut inte sista. :)
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Du/ni får ha det så himla trevligt på resan... =) Å grattis i förskott! ;o) Kram

    SvaraRadera