onsdag 15 juli 2009

Jag lever

Jag har inte dött, jag har inte försvunnit, jag har inte gått under jorden, jag lever! Sitter på Rosella och har väl kommit halvvägs i mitt pass just nu. Här har vi full fart, dagarna är späckade, morgonmys, sommarparty, klapp och klang och mycket mycket mera! Tid för att blogga..... nja, den lyser med sin frånvaro, är alldeles för trött på kvällarna för att orka, men kände min moraliska plikt att uppdatera nu.

Är lite lätt irriterad idag, varför tänker jag inte orda så mycket om här just nu, men det finns definitivt goda skäl för mitt humör!

Om 45 minuter slutar drömprinsen sitt pass i parfymen - Ja, det är Jimmy jag pratar om! Vi har turen att få jobba tillsammans nu, trots det hinner vi inte ses allt för mycket på dagarna, har alldeles för många glada passargerare som jag ska hinna ta hand om och de samma har Jimmy, men nätterna är ju långa!

Nej, nu borde jag inte slösa mera tid på Internet, utan istället gå och plugga repliker, fast de sitter nog ganska bra känner jag. Om 1 vecka är det premiär!!!!!! Pippi Långstrump! Hur kul som helst!

Gott folk, sov gott och dröm sött!
Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Man börja ju nästan undra om du hade försvunnit från blogg-världen...men jag är uppdaterar inte heller min blogg så ofta nu på sommarn. Finns så mycket annat roligt att göra istället för att sitta och hänga framför datorn! Själv njuter jag för fulla muggar av semestern, gör det som faller mig in om dagarna. Ikväll börjar ju Rockoff så då ska jag dit. ;o) Ha d bra tills vi ses & hörs. Kramar

    SvaraRadera