lördag 25 juli 2009

God morgon

Ny dag med nya möjligheter som väntar. Njuter av morgonkaffe tillsammans med han jag ska dela kylskåp med. Usch det där låter inget gulligt, varför säger man så?!? Fast det är ju sant, men gulligt är det inte.

Idag är det dubbla föreställningar som gäller av Pippi Långstrump på Bentes i Eckerö. Härligt, hoppas att det är uppehålls väder bara, solen skulle gärna få titta fram också tycker jag, mycket trevligare då.

Va ska ni hitta på idag då? Imorgon bär det av till Stockholm för att hämta lite saker som är Jimmys, säng bl.a. Jag ska avslöja en hemlis för Er nu, Jimmy har världens skönaste säng! Ja, det är sant, stor som ett hus är den också och så skön, så det blir perfekt i vårt nya hem!

Nej, nu ska jag ladda lite inför föreställningarna! Kram på Er alla!

4 kommentarer:

  1. Vad jag ska göra idag? Joo, själv har jag just stigit upp...sov liiite länge idag, men så blir det när man är ute och svirar om nätterna! ;o) Ikväll ska jag till Kvarnbo på middag, sen kanske vi går en sväng via Vikingamarknaden och sen bär det nog iväg till stan och Arken! Kram

    P.S Jag har oxå världens skönaste säng och STOR är den oxå!

    SvaraRadera
  2. Cica,
    Då kan vi ju flytta hem till dig istället så slipper vi släpa hit min :)
    Vad säger du om det?
    Hoppas du har en kul kväll..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu kan jag inte dementera Cicas inlägg angående bekvämligheten på sängen, eftersom jag inte har legat i den, däremot har jag sovit en hel natt i Jimmys säng och vet vad den går för, den är så stor, så ska man hitta nån i den på natten, så måste man skaffa pannlampa, det tar nästan en hel natt att komma från ena sidan till den andra! :)

    SvaraRadera
  4. Jimmy - Menar du att vi ska bo alla 3 hemma hos mig? Mmm, nog kan det ju gå... Om ni lagar mat så kan jag städa! Deal? ;o)

    Putte - Du får väl komma på besök å se min säng då! Jag väntar ju som sagt på att du ska komma på den där middan, men jag har börjat misströsta om du någonsins ska komma!? ="(

    Annars så var min kväll rolig, helt ok! Blir nog soffläge idag! Kram

    SvaraRadera