fredag 3 juli 2009

Packa.... kom igen nu Putte, skärpning


Nu borde man väl packa väskan för kryssningen, men nej, då sätter man sig ner, öppnar en öl, kopplar av efter en varm kväll på jobbet och surfar runt lite. Ingen ordning alls. 09:15 kommer limosinen och hämtar upp oss hemifrån, sen bär det iväg ner till Birka terminalen och incheckningen. Va ska man ha med sig? Blir det varmt? Kallt? Badkläder?

Tror kanske jag kör det på den enkla varianten, Pengar, P-Piller och Pass. Inte för att jag ska veta vad jag ska med P-Piller till.....

Om man studerar bilden lite grann, så kan man föreställa sig hur det ser ut hemma hos mig just nu, allt framsliten och så funderar man på vad man ska ta med mig.


Vet ni, jag visste inte att jag fått diskmaskin till min nuvarande bostad. I min nya har jag, men här, den har jag inte sett, men nu vet jag att den finns..... Nej, nu ska jag inte va elak, jag blev så otroligt glad när jag kom hem och såg att Jimmy diskat och rett upp efter mig bl.a. Tack Gulle!


Nej, nu ska jag aktivera mig, ha det bra, jag hör av mig, va så säkra!

2 kommentarer:

  1. Ska bli hur kul som som helst att få spendera flera långa och härliga dagar med dig! Som jag har längtat.. Du är det bästa som hänt mig!!
    Puss min prins.

    SvaraRadera
  2. Det där låter bekant, man gör allt annat förutom att packa! Sån är jag me... ;o)

    SvaraRadera