onsdag 22 juli 2009

Go afton


Dags igen för ett litet blogg inlägg, känner mig lite passiv va gäller bloggandet nu, men det kan kanske bero på att jag har lite mycket på agendan just nu, flyttar, jobbar, teater och så ska man vårda kärleken där emellan. Just nu, sitter jag och njuter av ett glas vin tillsammans med Jimmy, han kom hem idag, klev av sitt arbetspass, vilket är hur mysigt som helst. Måste försöka ta tillvara den tid man har tillsammans, på fredag åker han iväg till Sverige och hälsar på sin mamma, men på söndag får vi träffas igen!
Imorgon är det premiär på Pippi Långstrump ute i Eckerö! Lite nervös är man allt, men det känns ändå bra, allt är testat och klart och funkar, ljudet, scenkläderna, så nu är det bara att tuta och köra.
Nej, nu ska jag va lite social med mitt lilla kärleksmums Jimmy. Vänner, bekanta, bloggläsare, ovänner, ja alla ni som är in här, ha det bäst, så hörs vi. Puss och kram på Er!

2 kommentarer:

  1. Kärleksmums? Det var ett nytt ord...det ska jag lägga på minne! ;o) Men det var fint Putte, gulligt! <3 Kram

    SvaraRadera
  2. Hur länge spelar ni Pippi? Om man skulle hinna ta sig tid att komma ut och titta... =)

    SvaraRadera