fredag 24 juli 2009

Go kväll



Vilken dag det har varit. Jobbat först hela dagen på stadshotellet tillsammans med chefen, nu är det inte så många pass kvar där för mig, sen är det slut på den historien. Det var rätt stressig dag, mycket som skulle göras m.m.


Efter arbetsdagen begav jag mig hem en sväng och i dörren mötte jag hastigt Jimmy, som egentligen skulle ha åkt till Sverige idag, men hoppade över det och stannade hemma istället och packade inför flyttningen, tack gulle! Stressad var jag, var lite sen ut till Eckerö, där vi skulle ha föreställning ikväll på Pippi Långstrump. Nu är 3 föreställningar avklarade, det återstår 11 ännu åtminstone, man vet ju aldrig!


Hem efter föreställningen, ordna lite härlig romantisk middag, som idag bestod av hämtpizza från Adlon! Mysigt bara värre då det är fredag. Sen packa lite till. Nu sitter jag här i soffan, kopplar av, tar mig faktiskt ett fotbad för att vårda mina stackars fötter! Har väl aldrig varit den bästa på att ta hand om dem förut, vilket har gett resultat på förhårdnader m.m. Men nu, nu har jag införskaffat i en fotfil samt en härlig salva! Ja, Jimmy som tipsade om salvan, skall testa den ikväll för första gången.




Gulle vänner som är in här och läser, tycker ni skulle kunna ge lite fotavtryck när ni ändå är här, det kan löna sig, man vet aldrig när jag är på det humöret och belönar såna!




Kram på Er så länge!

8 kommentarer:

  1. Oj då.. Jag har fått en konkurrent.. Trevligt! Du måste ju bara skriva och berätta om weledas fotsalva. Hur var den?
    Älskar dig min lilla gubbe! :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan varmt rekomendera weledas fotsalva, riktigt bra var den och dofta friskt och gott. Det som också är bra med den kära Jimmy, är att den motverkar stark svettbildning om man har lätt för att ha fotsvett t.ex. Puss på dig me gulle!

    SvaraRadera
  3. Ja fast det där med fotsvetten visste jag ju redan eftersom jag rekommenderade dig den just därför...

    SvaraRadera
  4. Ja just det, det hade jag nästan glömt. Men gubben, du behöver inte skämmas, du får låna salvan av mig.... du vet, dina kära fossingar luktar ju inte precis hallon alla gånger dom heller.... :)

    SvaraRadera
  5. Men herregud, det är ju bara naturligt att man har en lätt, lätt doft av varma svettiga fötter. Jag tycker faktiskt att mina påminner lite om hallon.. Men jag har ju iofs alltid haft lite taskigt luktsinne.

    SvaraRadera
  6. Nu börjar det äntligen bli lite uppdatering på den här bloggen! Din blogg är en av mina favoriter Putte...d ligger faktiskt högst upp i listan på favoriter! ;o) Ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera
  7. oj, tack Cica, det värmer mitt hjärta att höra att jag åtminstone har en läsare som följer min blogg! Skoj! Kram

    SvaraRadera
  8. hej! Här är en till som läser din blogg! När jag har tid...jobbar rätt mycket nu. Ha det bra! Martina (Pian)

    SvaraRadera