torsdag 23 juli 2009

Premiärnerverna är över


Det gick jätte bra på premiären, riktigt underbart om jag själv får säga det. Med tanke på den korta repetitions tid vi haft, så måste jag väl säga att vi kan klappa oss själva på axeln och säga att vi är duktiga. Många var det i publiken de två första kvällarna vi kört, 170 första kvällen och 190 andra kvällen, nu återstår det 12 föreställningar innan det är över för en tid åtminstone, sen vet man aldrig va som händer i framtiden, förfrågningar har ju kommit från fastlandet om att komma dit och gästspela.

Nu har vi, ja kärleksmumsen och jag, varit med ett litet flyttlass till nya lägenheten, planerat lite smått med hur det ska se ut. Det kommer nog att bli riktigt fint. Jimmy är en klippa på att planera och designa ett hem till en mysig plats där man kan trivas riktigt bra.

Imorgon ska han åka iväg till sin mamma och hälsa på, men på söndag, då kommer jag dit, då ska vi hämta hans grejer och så ska jag få träffa hans mysiga familj, vilket ska bli trevligt tycker jag.

Nä, om man skulle fundera på refrängen snart, klockan har en tendens att ticka iväg rätt fort, fast man inte skulle vilja det ibland.

Avslutningsvis på detta blogginlägg, så ska jag slänga in en bild på mannen i mitt liv, han vet inte om det, kommer säkert inte att gilla det, men jag måste väl få ha en bild som jag kan få kika på när han är borta, då när saknade blir för stor.... ;) Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar