torsdag 27 januari 2011

Ibland går det bara så himla bra......

Eller inte.... Ikväll skulle jag bege mig iväg till Sparhallen för att handla lite. Kastade på mig kläderna och begav mig iväg. Åkte via Tillfället också och köpte en lampa, sen in till Sparhallen. Rätt snabbt letade jag igenom hyllorna, visste på förhand allt som jag skulle handla, så det gick rätt snabbt. Pratade några ord med två ur personalen, betalade och for hem. Det var när jag kom hem som det hände.
glömmer hemnyckeln inne i lägenheten på bordet. Konstaterar att jag inte har någon nyckel när jag kommer tillbaka och att min x-tra nyckel hem också ligger i min lägenhet.... Kom på genidraget, att jag lämnat balkongdörren olåst. Klättrar upp på stegen och lyckas komma in. Nu ska jag laga lite mat!
Till mat blev det räckmacka, enkelt men otroligt gott! 
Snart kommer halv 8 hos mig, ska jag kika på. Ha det gott, puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar