onsdag 19 januari 2011

Mitt i veckan - dags för blogg

Så, då är vi mitt i veckan, 19 januari, vilket betyder att jag har varit hemifrån i 19 dagar nu!
Idag går dagen i Iphone tecken kan man säga. Gullet har uppdaterat sig och klivit in i 2000-talet, han har köpt sig en Iphone idag! Det som är lite bittert, är att han har köpt sig en Iphone 4 och jag har bara 3:an! Fast bara och bara skulle jag egentligen inte säga, då jag är oerhört nöjd med min 3:a och den funkar ypperligt bra!
Nu laddas det ner musik och appar för fullt här i soffan, han är helt i extas just nu.
Igår var jag och fikade, eller rättare sagt lunchade med Nika, riktigt trevligt att få träffa henne igen. Vi lunchade på ett mysigt ställe i Gamla stan.
Ni har väl inte missat årets bästa låt? Det är min kära gamla kollega från Ronneby Micke som sjunger den, helt otrolig, jag får rysningar i hela kroppen när jag hör den, vill du lyssna på den, klicka in här på länken och välja bidrag 4!

Go vänner, nu ska jag hjälpa gulle att få lite musik till sin iphone! Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar