torsdag 13 januari 2011

Bio

Har just precis anlänt hem till den otroligt sköna soffa som gulle har, vi har varit på bio ikväll till Sickla, på the tourist. Filmen var väl sådär, jag hade nog lite andra förväntningar på den. Att gå på bio är otroligt mysigt, synd att inte möjligheterna till en riktigt bio finns ännu på Åland, men har förhoppningar att snart....
Imorgon bär det iväg till Helsingfors för att fördriva en dag, ska bli skoj och mysigt, ska åka med Mariella - länge sen jag åkte med henne.
Nu blir det en avkopplande stund, känns lite som söndag idag, kanske beror det lite på gårdagens utgång som gör att man känner lite söndagskänsla idag.

Go vänner, ta vara på varandra, nu tänker jag krypa ner bakom gulle i soffan. Puss och kram på Er alla!

1 kommentar:

  1. Alltså jag lovade mig själv just precis hos mimmuli att kommentera mera, så nu undrar jag varför du inte svarat på min fråga? :)

    SvaraRadera