torsdag 6 januari 2011

6 januari 2011, tiden går så fort när man har skoj

Idag är det torsdag, den första torsdagen för det här året. Sov rätt skönt den här morgonen, tog mig sovmorgon, steg upp, ringde ett gosigt samtal till prinsen som sa att han skulle komma hem från jobbet om dryga timmen, steg upp, fixade lite kaffe och tänkte att jag har ju gott om tid på mig innan han är hemma, precis i samma stund som jag tänkte den tanken, stod han där, innanför dörren! En snabb timme måste det ha varit tänkte jag då, men inget var väl mysigare än det och så fick jag kramas och pussas med Gilla också naturligtvis, mysigaste vovven i världen.
Sen bar det av till Ikea för att sätta sprätt på pengar; Hyllor, lampor, tavelramar, batterier m.m. införskaffades och jag fick den stora äran att sätta upp hyllorna medans prinsen min lagade världens goaste middag! Nu har vi bara tagit det lugnt, kopplat av i sängen framför tv´n (japp, det är sant, den monterade jag upp härom dagen i sovrummet.....gissa om det är skönt).

Lite kort resumé av min dag, puss och kram på Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar