lördag 22 januari 2011

Discobowling

(bilden har inget med vår bowling att göra,
hittade den på nätet)
Igår var det discobowling som stod på agendan. Jag laddade hela dagen för att ge mina utmanare en match dom sent skulle glömma...... trodde jag..... men ack så var inte fallet, man kan säga att jag inte var i toppform, eller som svenska sportkommentatorerna skulle ha sagt om det var ett svenskt lag som tävlade, att han måste vara skadad.... Nåja, det var superkul trots allt och den som vann omgångarna var han jag delar kylskåp med just nu..... lite bittert känns det att han vann över mig, men jag har bestämt mig, det ska bli revans!

Efter discobowlingen begav vi oss till Sidetrack, ett riktigt mysigt ställe med mycket folk. Där blev det några öl innan färden styrdes vidare till Naglo där kvällen avslutades. Dock var vi inte så långvariga där, för undertecknad var fruktansvärt trött och började gäspa grymt mycket, men bra drag var det på det stället.

Idag har vi sett Becks senaste film, riktigt bra, jag rekommenderar den varmt till Er alla! Idag blir det inte en droppe alkohol i min kropp har jag bestämt mig för! Orkar inte, är helt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar