tisdag 1 februari 2011

Sushi

Så, då var premiären på Sushi avklarad för min del och jag tror att det stannar där också vid premiärturen vad gäller den maträtten. Känns inte som den får komma in på min tio-i-topp lista på mat som jag tycker om. Men jag åt och ner gick det. Egentligen smakade det väl inte illa, men jag vet inte, om man lyssnar på dem som älskar sushi, så förstår jag inte riktigt vad det är som är så speciellt med det riktigt!
Var på ett ställe som heter Pong och åt ikväll. Nu ska jag nog se om jag kan få kontakt med mr John Blund. Tack kära T för en riktigt mysig och trevlig kväll.

Puss och kram på Er!

3 kommentarer:

  1. Håller med dig Putte!! Testade också för ett tag sen..och var definitivt inget för mig. Försökte truga det som jag inte åt upp åt både hunden och kattorna, men ingen åt upp det!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig jag, förstår int det där goda i det. Annat är det med en blodig biff med bea :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar inte heller sushi, har testat det en gång men inget jag fastnade för. Skulle aldrig välja att äta det om jag var på restaurang!

    SvaraRadera