söndag 13 februari 2011

Sista lediga dagen

Har tänkt hela veckan att jag borde uppdatera min blogg, men har inte kommit till skott riktigt, men nu kände jag att det var dags, nu måste jag ta tag i det hela.
Har varit och kikat på även hunnit med att jobba lite på nya Rosella, fy tusan va glad jag blir när jag ser på henne, nu känner jag arbetsivern krypa inom mig och ser fram emot att få börja jobba på riktigt!
Igår var det melodifestival på både Östra och Västra sidan av Åland. Kul för Jochum och gänget att de klamrade fast 3;dje platsen i Finland, fast det hade varit ännu roligare om de hade vunnit. På den svenska sidan sjöng Sanna Nielsen än en gång rakt i mitt hjärta! Vilken stjärna hon är, fantastisk helt enkelt!

Apropå rökning, har jag näst intill lagt av med den skiten nu, röker numera endast 2 på morgonen och så nån på kvällen, så snart är min plan att helt vara utan det! Känns riktigt skönt faktiskt!

Funderar just nu på om jag skulle ta kameran med mig och bege mig ut i det vackra vädret och se om jag kan fånga nå trevliga bilder, har inte fotat på över 1 månad nu..... abstinens......

Gott folk, ha en riktigt bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar